مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 20:022022-08-25ورزشي

لیگ برتر فوتبال| سومین تساوی پیاپی سبزپوشان ذوب آهن رقم خورد


تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان به تساوی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر از ساعت 19 و در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.

بازی را بازیکنان ذوب آهن بهتر شروع کردند اما در ادامه بازی متعادل شد و هر تیم برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشت و بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد.

در ادامه نیمه نخست بازی بدون موقعیت خاصی دنبال شد تا این که در وقت های اضافه این نیمه مس به پنالتی رسید اما ضربه پنالتی را از دست داد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ادامه نیمه دوم حملات شاگردان تارتار در ذوب آهن نتیجه ای نداد و بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید و سبزپوشان سومین تساوی متوالی خود را کسب کردند.

داور: بیژن حیدری کمک داوران: حسن ظهیری، محمد عطایی و امید جمشیدی کارت زرد: شاهین توکلی، محمدمهدی محبی، رامتین سلیمان زاده و محسن آذرباد از مس رفسنجان - بهمن سالاری از ذوب آهن کارت قرمز: - گل: - ترکیب ذوب آهن اصفهان:  حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، صادق صادقی (محمدحسین اسلامی)، سجاد آشوری (احسون پنشنبه)، آرمان اکوان، آرمان قاسمی، امیرحسین جدی (امیرحسین صدقی)، سجاد جعفری (نادر محمدی) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال| سومین تساوی پیاپی سبزپوشان ذوب آهن رقم خورد

لیگ برتر فوتبال| سومین تساوی پیاپی سبزپوشان ذوب آهن رقم خورد